Yoga

 

Vind hier informatie over de verschillende yoga lessen

Ashtanga Yoga

Ashtanga Vinyasa is een dynamische yoga vorm met een vaste serie asana’s ontworpen door Sri K. Patthabi Jois, die verbonden worden door de adem. De ujjayi adem methode leid de beweging en samen met de Dhristi, de kijkrichting, kom je in een meditatieve staat van bewegen. De serie heeft een ontgiftend effect en maakt je lichaam sterk en soepel. Bij regelmatige beoefening geeft het veel inzichten in je bewegingspatronen en het mentale functioneren van het dagelijks leven.

Ashtanga is een les voor fysieke en mentale uitdagingen. Jij bent de onderzoeker en je lichaam en geest zijn het laboratorium.

Vinyasa  Flow Yoga

Vinyasa flow is een vloeiende stijl met als basis de zonnegroet. Laat de adem de beweging leiden en kom in een meditatieve staat van zijn. Uitdagende en krachtige houdingen worden afgewisseld met zachte, ontspannen houdingen in fijne flow combinaties. Zo bouw je op een rustig tempo kracht op en leert de houdingen te verdiepen.  Je keert naar binnen om zowel fysieke als mentale spanningen los te laten.

 

Evening Flow Yoga

Evening Flow yoga is een rustige les om ’s avonds tot rust te komen en de dag van je af te laten glijden. Een zachte flow warming up wordt gevolgd door kalmerende houdingen die wat langer vast gehouden worden ondersteund door kussens en bolsters. Zo kom je tot ultieme ontspanning waardoor stress verminderd en je het lichaam voorbereid op de nacht.

 

Tiener Yoga/Pilates Fusion

Het leven en lichaam van tieners staat in het teken van groei, verandering en ontwikkeling. Wie ben ik? En wat wil ik in het leven? Zijn grote vragen waar een tiener mee bezig is. Dit brengt naast veel plezier ook veel spanning met zich mee. De druk om het juiste te kiezen, het goed te doen op school en werk zijn soms heel groot. Hoe blijf je als jong ontwikkelend mens staan in deze tijd van stress en sociale media?

In deze les leer je aan de hand van Pilates en yoga oefeningen naar binnen te keren en te luisteren naar je diepe drijfveren. Verbeter je lichaamshouding en leer op een bewuste, ontspannen manier bewegen. Door bewust met de adem te werken heeft de les een ontspannend effect waardoor je rustiger wordt en sterker in je schoenen leert staan.

 

 

 

 

 

Meld je aan voor de nieuwsbrief

Inner movements icoon groot

Contact:

info@innermovements.nl
0620860185
Constructieweg 11
1271EN Huizen

Algemene voorwaarden Inner Movements